Ravijärjekorra pidamise reeglid SP-Dent OÜ

Vastuvõtule saab registreerida E-R 9:00-18:00:

  • telefoni teel,
  • suuliselt kohapeal,
  • internetis kodulehe kaudu – www.sp-dent.ee,
  • e-posti teel.

Patsientide vastuvõtt on korraldatud järgmiselt:

  • iga patsiendi vastuvõtuks on arvestatud üks tund;
  • vältimatut arstiabi antakse patsiendile raviasutusse pöördumisel esimesel võimalusel (esimesel vabal hetkel);
  • plaanilisele ravile saamine toimub eelregistreerimise teel.

Järjekorda registreerimine toimub hambaraviprogrammis Hammas. Ravijärjekorda kantakse järgmised andmed:

  • patsiendi ees- ja perekonnanimi, isikukood,
  • patsiendi kontaktandmed (telefoninumber ja olemasolul e-posti aadress),
  • patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev,
  • planeeritav vastuvõtu aeg,
  • vastuvõtva arsti nimi.

Patsiendile teatakse vastuvõtu kuupäev, kellaaeg, vastuvõtva arsti nimi. Vastuvõtu meeldetuletus saadetakse patsiendile ka SMS-i teel päev enne vastuvõtu aega. Patsiendi e-maili aadressi olemasolul saadetakse meeldetuletus ka elektronposti teel.

Plaanilise ravi korras vastuvõtule registreerimisel pakutakse patsiendile järjekorras esimest vaba vastuvõtuaega. Selle patsiendile mittesobimise korral antakse patsiendile võimalus valida sobiv aeg esimsele ajale järgnevate vabade aegade hulgast.

Ravijärjekorras muudatuste tegemisel teatatakse patsiendile muudatustest ette hiljemat ühe tööpäeva jooksul arvestades muudatuse tegemisest ja säilitatakse teave koos märkega, et patsienti on muudatustest teavitatud.

Patsiendi hilinemisel võstuvõtule võib ta kaotada õiguse vastuvõtule samal päeval. Sel juhul määratakse patisendile uus järekorras esimene vaba vastuvõtuaeg.

Ravijärjekorra maksimumpikkus on:

  • alla 19 a. laste hambaravile kaks nädal;
  • näo- ja lõualuukirurgi vastuvõtule kuni kolm nädal.

Teised vastuvõtuajad on arvestatud korduvvisiitidele vastavalt diagnoosile ja ravimetoodikale.

Hambaravi cabinet SP- Dent OÜ lahendamise kord

Üldised nõuded:

  • vastatakse mitteanonüümsetele kaebustele,
  • vastatakse üksnes kaebuse esitanud inimesele, keda teenindati SP- Dent OÜ (v.a seadustega ettenähtud juhtudel),
  • kaebuse (pretensiooni) tekkimisel on töötaja kohustatud kutsuma struktuurüksuse vastutava töötaja,
  • kaebuse esitamisest informeeritakse alati j SP- Dent OÜ uhatajat,
  • kõik kaebused ja avaldused registreeritakse ning säilitatakse registraatuuris, vastavas kaustas,
  • kirjaliku (elektroonilise) kaebuse esitamisel tagatakse vastamine 10 tööpäeva jooksul.

Kaebuste registreerimine:

  • kõik kõik kaebused (avaldused) ja vastused registreeritakse (säilitatakse) registratuuris.

Kirjaliku (elektroonilise) kaebuse lahendamise kord:

  • olenevalt kaebuse sisust esitatakse lahendamiseks vastutavale töötajale, kes algatab vajadusel majasisese juurdluse või tagab kohese vastamise,
  • vastutav töötaja korraldab seletuskirjade võtmise kaebusega seotud töötajatelt ning organiseerib juhtumi arutelu juhtkonna esindajate osavõtul (juhataja, ülemõde, vastutavad töötajad),
  • pärast arutelu koostatakse vastus, mis saadetakse tähitult (elektrooniliselt) kaebuse esitanud inimesele. Arutelule, olenevalt probleemi olemusest võidakse kutsuda osalema ka kaebuse esitaja (ka siis kui ollakse avaldatud selleks soovi),
  • vastutav töötaja on kohustatud kaebuse esitajat informeerima võimalusest pöörduda Sotsiaalministeeriumi ravikvaliteedi komisjoni või Eesti Tervisekassa poole olenevalt kaebuse sisust.

Kaebusi saab esitada:

SP-Dent OÜ, e-post: info@sp-dent.ee, telefon: (+372) 5555 8444
Eesti Tervisekassa, e-post: info@tervisekassa.ee, telefon: (+372) 669 6630
Terviseamet, e-post: info@terviseamet.ee, telefon: (+372) 794 3500
Sotsiaalministeeriumi Tervishoiuteenuse kvaliteedi ekspertkomisjon, e-post: info@sm.ee

Tervisekassa

SP-Dent OÜ on sõlminud Eesti Tervisekassaga (endine Haigekassa) järgnevad lepingud:

  • alla 19-aastaste kindlustatud isikute ravi leping,
  • proteesihüvitise leping,
  • täiskasvanute hambaravi leping

Tulles visiidile, mille eest tasub tervisekassa tuleb patsiendil tasuda kliinikus visiiditasu 5 eurot.

Patsient, kes soovib täpsemat infot Eesti Tervisekassa poolt hüvitatavate teenuste kohta, saab pöörduda Tervisekassa poole:

  • klienditelefon: +372 669 6630
  • e-posti aadress info@tervisekassa.ee
  • koduleht: https://www.tervisekassa.ee